I think my nabore is a Vampiar!

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Amateur

I think my nabore is a Vampiar!Im jack and im 16 and believe it or not i believe in Vampairs. I know i know some one of my age should be worried about girls not vampairs but its kinda hard when you live right next to a red head blood sucker!. I know i really shouldn’t call my nabore Stacy that shes always been nice to me but if you seen her you would think she was a Vampiar too, Stacy was 23 years old, 5,6ft weighed around 130lb pale skin and a body that was simply just amazing. She always had her hair up and wear red lipstick. tonight was the night i finely was going to catch her i had a plan to get over to her house. mom always made her famous cake on Sunday night but this time i threw out the sugar.”Jack have you seen the sugar?””Last time i seen it was in the top shelf mom””ask your dad if he will run and get some””Don’t worry mom ill run next door and bum some”mom had no idea about me thinking Stacy was a Vampiar i tried to keep it covered up with out proof i had nothing. I was so nerves inches from her door as i knocked, it hit me i didn’t bring any thing to protect my self it dikmen escort was to late to run back. Stacy answered the door with a smile she was wearing a short black skirt and a black tank top that made her tits look hug. “Can i help you””Hmm can i bum some sugar” i said nervously, she smiled and laughed”Come in real fast” she demanded At this point i knew she had me all the times ive spayed on her i knew she would find out, i was fucked with no were to go.”Ive seen you looking at me k**” she said with a smile”Yeah i have” i droped my head knowing that i was screwed”Why? do you think im pretty?””Hmm yeah but that’s not the reason ive been watching you….””Then whats the reason” she asked with a confused look”Your a Vampiar and i know it” i said it without thinking what would happenShe started walking to me very slow she bent over and put her big red lips on my neck and sucked. I couldnt move i was scared but my dick was rock hard she raised up and laughed “if i was a Vampiar i think i would just sucked you dry” by this time you could see my dick threw my ball shorts demetevler escort i was hoping she couldnt see it.”Hmm Maybe i should suck you dry” she said smiling She ran her hand down my waistband and pulled out my 8 inch dick Then got on her knee’s and wrapped her pirced tongue around the head. Before i knew it i was forcing my self down her throat She was rubbing my balls and stroking the shaft of my dick. “You like fucking my slut mouth baby””Oh my god i cant take much more stacy””You wanna cum down my throat? Tell me!!” “Im about to cum!!!!”As soon as i could get the words out of my mouth i pulled Stacy’s head all the way to my balls and shot my hot cum down her throat.”Hmmm you taste amazing i hope you dont think your finished yet”Stacy took me by the hand and rushed up to her room. even though she sucked me off i wanted her no i needed her. Stacy took off her black tanktop i couldnt resist but to feel her big red libs agents mine her mouth open and i slipped my tongue in with one hand i unsnapped her bra and unleashed the best tits i have ever seen she çankaya escort was about a D cup with the pinkest nipples i dropped my head and started licking around the nipple i slowly sucked and all of a sudden she pushed me on the bed”Its my turn””What do you mean stacy””Have you ever licked pussy before?””No”Stacy got on the bed and sate on my face she too two fingers and sled her thong away from her pussy. I ran my tongue up her slit and circled around her clit. “Hmm baby suck that clit” i latched my lips around her little clit my tongue was going crazy her pussy was so wet my face was drenched “slide your tongue in my pussy, hurry im about to cum ohh god damn im cumming…” she let out a loud scream and started to squirt all over my face with out missing a beat she jumped down grabbed my dick and started riding it. It felt so damn good if i didn’t already cum i would felt her full. I threw her over on her hands and knees and shoved it in “fuck me fuck me!!” I was at my breaking point i couldnt hold it in.”IM CUMMING””No!!! Dont cum in me”At that time she tried pulling away before she could i grabbed her by the hips and made one more big thrust my dick slid right in her ass it was so tight i felt that little tight ass full of my hot cum.That day i realized a few things one Vampiars aint real and i think i fell in love with my slut nabore Stacy.

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *